vrijdag 20 juni 2014

Een korte nacht

We zijn er klaar voor! Vanavond de dienst overgedragen aan mijn collega en de laatste dingen ingepakt. Morgen heel, heel, heel vroeg vertrekken we vanuit Ridderkerk naar Schiphol. Deze laatste korte nacht breng ik daarom ook alvast door in Ridderkerk. Mushu de kat was gisteren al door opa en oma opgehaald en ligt wat bozig vanuit zijn mandje naar mij te kijken. Hij weet wat er gaat gebeuren en heeft liever dat ik gewoon blijf. Maar geen zorgen, ook voor Mushu wordt goed gezorgd en is het een beetje vakantie bij opa en Kaatje (de andere kat).

De instapkaarten voor de vluchten van morgen staan op mijn mobiel en de wekker is gezet. Nu nog een paar uurtjes slapen en dan VAKANTIE.
Als het allemaal volgens plan verloopt dan zal het volgende blog vanuit Washington DC worden geschreven.

Tot dan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten